BLEE היא החברה המנוסה והמובילה בישראל בארגון האקתונים לתאגידים.

בין לקוחותינו:

Intel, Samsung, Deloitte, Oracle, SAP, LG, Huawei, Anthem ואחרים.

מבית

BLEE Hackathons Logo

המומחים בהאקתונים

פורסם בגיקטיים: 6 שיטות של מקצוענים להאקתון שעובד בגדול

24.9.2017

בספטמבר 2017 פורסם בגיקטיים מאמר שלנו שעסק בתמריצים למשתתפים במהלך ההאקתון. האקתון הוא אירוע ממושך, ובו אנחנו מזמינים עשרות אם לא מאות אנשים לעבוד עבורנו ולהפיק תוצר. לאורך היממה המשתתפים עשויים לאבד עניין, לאבד כיוון או לאבד קצב, וזה התפקיד שלנו בתור מארגני ההאקתון לשמור עליהם ממוקדים.

 

הדרך לעשות את זה היא באמצעות תמריצים. התמריץ האולטימטיבי הוא כמובן פרס, אבל כיוון שהוא נמצא ״אי שם״ בסוף התחרות, זה לא מספיק בשביל להחזיק את החבר׳ה בכל רגע נתון. הפתרון לכך הוא שילוב של מיקרו תמריצים במהלך התחרות כולה. אלו מבטיחים שתמיד יהיה יעד בטווח הקצר שאליו המשתתפים יכולים לשאוף.

 

התמריצים עליהם המלצנו הם:

1. ביקור שופטים

2. משמרות מנטורים

3. הקשר לטווח ארוך

4. שיקוף

5. תזמוני לאונג׳

6. חצי גמר

 

לקריאת המאמר המלא בגיקטיים, כולל פירוט על כל אחד מהתמריצים המדוברים, לחצו על הלינק:

6 שיטות של מקצוענים להאקתון שעובד בגדול

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

בונוס:

רוצה חבילת טמפלטים וספרון שיעזרו לך להתחיל לארגן את ההאקתון שלך?

לקריאה נוספת
Please reload